Święte głazy

Święte głazy

niedziela, 7 czerwca 2015

Ogłoszenie~

Przyszedł czas na ogłoszenia parafialne~ (to głupie, ale zawsze chciałam to napisać xD)

Dziękuję za ponad 2000 wyświetleń~! Czekam na 5000 xD
A teraz najważniejsze; wyjeżdżam za granicę, dlatego przez najbliższy czas na blogu nie pojawi się nic nowego. 
Mam już zaplanowane dwie notki i postaram się coś wstawić od razu po moim powrocie. ^^
Ostatnia rzecz; czy ktokolwiek z Was wybiera się na konwent Watcon 3 w Zielonej Górze? Jeśli tak, piszcie w komentarzach(możliwe, że się spotkamy ;3)

Matane~! Do zobaczenia~!
Pozdrawiam,
Izumi~ ♥





4 komentarze:

  1. Ja sam chyba zbyt często używam terminu "Ogłoszenie Parafialne", jest napisane w każdym miejscu, które odwiedzam, nawet podczas wielokrotnego powodu za granicą byłem zmuszany do ogłaszania mojej nieobecności, co ciekawe jest wiele stylów, od zwyczajnego, po różnorodne ewolucje, jak np. #ogłoszenieparafialne :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Add

      Czyli uważasz, że jestem "gópi" ? :C

      Usuń
    2. Skądże znowu~ po prostu "ogłoszenia parafialne" brzmi dosyć śmiesznie ;p

      Usuń
    3. Jestem odmiennego zdania i uważam, że to bardzo ważna sprawa, dlaczego ?
      Zazwyczaj kończą msze.

      Usuń