Święte głazy

Święte głazy

sobota, 5 września 2015

Coś o the GazettE, czyli co sądzę o albumie DOGMA

Wakacje, wakacje i po wakacjach(niestety :c), ale nie myślcie, że o Was zapomniałam!
No to może teraz przejdę do tematu.

Jak wiecie, the GazettE wydało ostatnio nowy album - DOGMA. Jestem nim naprawdę zachwycona i muszę przyznać, że nie ma w nim ani jednej piosenki, która by mi się nie spodobała, naprawdę.
Mogę nawet śmiało stwierdzić, iż jest to jeden z ich najlepszych albumów. Oczywiście jest jeszcze DIM, który według mnie również zalicza się do rarytasów. Tak, zdecydowanie te dwa albumy to moje ulubieńce. ♥

Sami sprawdźcie i oceńcie:
DOGMA
https://www.youtube.com/watch?v=1RafbMIe6Hg

DIM
https://www.youtube.com/watch?v=LA8LEdnkZDA

A tak Gazeciaki prezentują się obecnie
(Reita wygląda bosko w tej masce, nie sądzicie? Tak mrocznie i tajemniczo *^*):

 

No i jak to po wydaniu nowego albumu bywa, Gazeciaki ruszyły w trasę koncertową.
 Szkoda tylko, że nie zagrają w Polsce :(
No cóż, liczę na to, że uda im się dotrzeć chociaż do Niemiec~
Mam do nich ogromny sentyment.  Był to mój pierwszy zespół visual, na jaki się natknęłam i od razu mi się spodobali. Z czasem zaczęłam słuchać ich coraz częściej i po 3 latach nadal nie mam ich dość, wręcz przeciwnie. Z każdym dniem kocham ich coraz bardziej i zawsze, gdy się smucę oni wyciągają mnie z dołka.
The GazettE, dziękuję za to! <3

Wiadomo, że z roku na rok wizerunek the GazettE oraz ich repertuar znacząco się zmienia. Nie boją się oni eksperymentować z muzyką, a w wydaniu al'a mroczny heavy metal sprawdzili się według mnie znakomicie.

Album DOGMA można zakupić w empiku(premiera 2 października), z czego baaardzo się cieszę, bo na pewno go zamówię.

Jeżeli Wy też słuchacie Gazeciaków to:
1.) Co myślicie o ich nowym albumie DOGMA?
2.) Jaki album najbardziej Wam się podoba?
3.) Która ich piosenka jest Waszą ulubioną?
4.) Który z członków zespołu jest Waszym ulubieńcem?

Napiszcie pod postem, ciekawa jestem~ ;)

GAZEROCK IS NOT DEAD! \m/

Pozdrawiam,
/Izumi

2 komentarze:

  1. Hejka, widzę, że fan Gazeciaków się tu znalazł :P Jestem Alex, należę do grupy PROJECT:DREAMS, która ma za zadanie sprowadzić chłopaków do Polski :D Jeździmy po Polsce, by fani mogli wpisać się do notesu lub na fladze (tą już chłopakom podarowaliśmy na koncercie w Monachium) i organizujemy fanackje.
    Znajdziesz nas na fb:
    https://www.facebook.com/ProjectDreams/?ref=aymt_homepage_panel
    Zapraszam Cię serdecznie, bo im więcej osób będzie z nami współpracować, tym więcej będziemy mogły zrobić ;)
    Już i tak wiele zrobiłyśmy, Aoi trzymał na barkach naszą flagę, chłopaki otrzymali 3 flagi od nas, daliśmy im pocztówki z podpisami Polaków i niedługo będziemy organizować Fanakcje dla Kaia <3 Byłoby miło, gdybyś się przyłączyła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Alex! Właśnie przyłączyłam się do grupy i będę z Wami na bieżąco. Pozdrawiam! :D

      Usuń